×
SING UP
LOGIN
FOLLOW US
Linkedin Instagram facebook twitter

Manaxhimi total i cilësisë

Karakteristikat kryesore që merren në konsideratë nga TCN gjatë kërkimit për të përmirësuar sistemet, zgjidhjet dhe performancën në përgjithësi janë:

  • Besueshmëria
  • Mirëmbajtja
  • Siguria
  • Qëndrueshmëria

Qasja e Cilësisë nga kompania e vë theksin në katër aspekte :-

  1. Elementë të tillë si: kriteret e kontrllit, manaxhimit të punës, proceseve adekuate, integritetit dhe performancës, dhe identifikimit të rekordeve.
  2. Competencës si: dije, aftësi, eksperiencë, kualifikime.
  3. Elementë të brendshëm si: Integriteti i personelit, mirëbesimi, kultura e organizatës, motivimi, fryma e ekipit dhe marredhenieve kualitative.
  4. Infrastruktura ë funksion të zgjerimit/fuqizimit ose limitimit të funksionaliteteve.

Cilësia e output-e vihet në pikëpyetje sa herë që ndonjë prej këtyre aspekteve mungon në një mënyrë ose një tjetër.

TCN për dor konsulentë sa herë që prezanton një metodë apo praktikë të re në lidhje me Cilësinë, sidomos aty ku mungojnë aftësitë dhe eksperienca specifike për rastin. Për më tepër, sa herë që nevojitet për të nxitur iniciativa të reja apo përmirësime, apo edhe për të përmirësuar sistemin ekzistues të cilësisë, përdorimi i konsulentëve të përkohshëm shndrohet në një zgjidhje të domosdoshme kur bëhet fjalë për resurse të konsiderueshme.